Key Account manager med högt säljdriv! Solna - 2018.04.18

Vår framgångsresa fortsätter – vill du följa med? I takt med att bolaget växer behöver vi förstärka vår säljkår med ytterligare en Key Account Manager!

I rollen som Key Account Manager på Personlig svarsservice kommer ansvara för ett antal nyckelkonton och kunder. Du driver hela säljprocessen självständigt, från prospektering av kund till affär samt att följa upp och utveckla. Vi söker dig som har förmåga att sälja in ett koncept och kan leda kunden genom hela processen till att helt ändra sitt traditionella beteendemönster kring svarstjänster och växelfunktioner. Det är ett krav att du har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning, där du förhandlat framgångsrikt med företag till både mindre och större företag.

För att vara framgångsrik hos oss på Personlig svarsservice krävs det att du är strukturerad, uthållig och har en mycket hög social förmåga. Du har alltid ett långsiktigt mål i dina affärsrelationer och genom att ställa rätt frågor, kan du sätta dig in i kundens situation, förstå, förklara och sälja in hur verksamheten har nytta av Personlig svarsservice tjänster. Som Account Manager arbetar du lösningsorienterat och ger kunden möjlighet att nå framgång genom högkvalitativa telefonisttjänster, allt från telefonpassning till bemannad webbchatt och tidbokningar.

Vi söker dig som:
• Har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning
• Har erfarenhet av nykundsbearbetning med dokumenterat goda säljresultat. Gärna i en liknande roll.
• Är driven och målorienterad person som är bra på att skapa långsiktiga relationer.
• Är disciplinerad och van vid att planera din egen tid.
• Älskar att prestera mot uppsatta mål.
• Har entreprenöranda med intresse för att göra affärer.

Vi erbjuder: 
• Ett mycket attraktivt arbete i en central roll för dig som vill arbeta med att utveckla företagets affärer.
• Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
• Bra förtjänstmöjligheter vid goda resultat.

Personlig svarsservice erbjuder ökad tillgänglighet för företag  med hjälp av telefonpassning, bemannad webbchatt och service i form av tidbokningar. Genom att öka tillgängligheten i telefon och webb höjer vi våra kunders servicenivå och ökar lönsamheten i deras verksamhet. Affärsområdet svarsservice startades 2004 och var då en del av systerbolaget GCM. 2013 bildades det egna bolaget Personlig svarsservice. Företaget är beläget i Stockholm (Solna Business Park).

Om rekryteringen: Heltidstjänst 40 Tim / veckan. Första urvalet gör vi utifrån din ansökan med cv. Därefter, och löpande under hela ansökningsperioden, kallar vi till personlig intervju på kontoret. Skicka därför in din ansökan så snart du kan. Bifoga gärna en bild på dig själv i ansökan. Frågor gällande tjänsten tar vi emot via e-post.

Skicka din ansökan till: jobb@personligtsvar.se

Välkommen med din ansökan!


Account manager med högt säljdriv! Solna - 2018.04.18

Vår framgångsresa fortsätter – vill du följa med? I takt med att bolaget växer behöver vi förstärka vår säljkår med ytterligare en Account manager!

I rollen som Account Manager på Personlig svarsservice kommer du att driva hela säljprocessen självständigt, från prospektering av kund till affär samt att följa upp och utveckla. Vi söker dig som har förmåga att sälja in ett koncept och kan leda kunden genom hela processen till att helt ändra sitt traditionella beteendemönster kring svarstjänster och växelfunktioner. Det är meriterande om du har erfarenhet av tjänste- eller lösningsförsäljning, där du förhandlat framgångsrikt med företag till både mindre och större företag.

För att vara framgångsrik hos oss på Personlig svarsservice krävs det att du är strukturerad, uthållig och har en mycket hög social förmåga. Du har alltid ett långsiktigt mål i dina affärsrelationer och genom att ställa rätt frågor, kan du sätta dig in i kundens situation, förstå, förklara och sälja in hur verksamheten har nytta av Personlig svarsservice tjänster. Som Account Manager arbetar du lösningsorienterat och ger kunden möjlighet att nå framgång genom högkvalitativa telefonisttjänster, allt från telefonpassning till bemannad webbchatt och tidbokningar.

Vi söker dig som:
• Har erfarenhet av nykundsbearbetning med dokumenterat goda säljresultat. Gärna i en liknande roll.
• Är driven och målorienterad person som är bra på att skapa långsiktiga relationer.
• Är disciplinerad och van vid att planera din egen tid.
• Älskar att prestera mot uppsatta mål.
• Har entreprenöranda med intresse för att göra affärer.

Vi erbjuder: 
• Ett mycket attraktivt arbete i en central roll för dig som vill arbeta med att utveckla företagets affärer.
• Stora möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.
• Bra förtjänstmöjligheter vid goda resultat.

Personlig svarsservice erbjuder ökad tillgänglighet för företag  med hjälp av telefonpassning, bemannad webbchatt och service i form av tidbokningar. Genom att öka tillgängligheten i telefon och webb höjer vi våra kunders servicenivå och ökar lönsamheten i deras verksamhet. Affärsområdet svarsservice startades 2004 och var då en del av systerbolaget GCM. 2013 bildades det egna bolaget Personlig svarsservice. Företaget är beläget i Stockholm (Solna Business Park).

Om rekryteringen: Heltidstjänst 40 Tim / veckan. Första urvalet gör vi utifrån din ansökan med cv. Därefter, och löpande under hela ansökningsperioden, kallar vi till personlig intervju på kontoret. Skicka därför in din ansökan så snart du kan. Bifoga gärna en bild på dig själv i ansökan. Frågor gällande tjänsten tar vi emot via e-post.

Skicka din ansökan till: jobb@personligtsvar.se

Välkommen med din ansökan!


Telefonist / Agent - 2 st. Personlig svarsservice, Solna - 2018.04.18

Sveriges mest kvalitativa svarsservice expanderar och söker nu två nya telefonister/agenter. Vi erbjuder utbildning och certifiering samt en fantastisk arbetsplats – perfekt för dig som vill växa i en organisation!

Jobba som telefonist och agent

Att jobba som telefonist och agent hos oss innebär att du hjälper våra kunder att öka sin tillgänglighet för sina kunder i telefon och på webben. Med telefonpassning, och bemanning av webbchatt ser du till att upprätthålla våra kunders servicenivå och tillsammans ökar vi deras lönsamhet.

Du blir en del av ett ungt, proffsigt och engagerat team på 30 personer. Vi sitter i fina lokaler mitt i Solna Business Park. Med en låg personalomsättning vill vi påstå att vi inte är ett vanligt callcenter. Vi trivs på jobbet helt enkelt och känner stort engagemang i våra kunder och uppdrag. Inte sällan hittar vi på gemensamma aktiviteter efter jobbet och 2 ggr/år samlas vi till kick-off.

Den vi söker:

–  Har ett stort serviceintresse

–  Älskar att arbeta med människor och kunder

–  Trivs att arbeta i en ung grupp

–  Är målmedveten/Gillar att jobba mot mål

–  Är noggrann

–  Är duktig och snabb på att hantera datorns tangentbord

–  Har goda språkkunskaper i svenska och engelska

–  Danska, norska och finska språkkunskaper är en fördel men inget krav

Väx med oss - vi utbildar dig!

Stämmer du in på vår profil och känner att du vill bli en del av vårt team, då har du alla möjligheter att trivas och lyckas hos oss. Det du behöver kunna som Telefonist/Agent får du lära dig under utbildningen med 3 certifieringssteg.

Arbetstid/Varaktighet

Vi jobbar i skift mellan klockan 07.00 – 18.00. 

Om rekryteringen

Vi söker 2 st heltidare, 40 Tim / veckan. Första urvalet gör vi utifrån din ansökan med cv. Därefter, och löpande under hela ansökningsperioden, kallar vi till personlig intervju på kontoret. Skicka därför in din ansökan så snart du kan. Bifoga gärna en bild på dig själv i ansökan. Frågor gällande tjänsten tar vi emot via e-post.

Skicka din ansökan till: jobb@personligtsvar.se

Välkommen med din ansökan!


Hitta till oss

 

Personlig svarsservice | Smidesvägen 10, 171 41 Solna