Telefonisttjänst

Personlig svarsservice är en serviceinriktad telefonisttjänst som startades 2004.
Vår telefonisttjänst består av ett serviceinriktat och modernt callcenter som fokuserar på att effektivisera och förenkla våra kunders vardag. Det gör vi genom att se till att inga samtal går obesvarade. När du som kund inte har tid att besvara dina samtal kommer vi in och tar hand om dessa. På så sätt säkrar du att du inte missar några viktiga samtal eller inkommande affärer. 

Du som kund kan bestämma vilken funktion du vill ha i din telefonisttjänst, antingen om du vill ha ett aviserat samtal från oss eller om du vill att vi endast tar ett meddelande från vem som ringde och sedan meddelar dig via sms eller e-post.

 

Namn *
Namn

Våra tjänster

Telefonpassning och bemannad webbchatt för företag Läs mer om vår telefonisttjänst här:




Kontakta oss direkt:
020 – 170 71 00


Kundutlåtande

Då vårt kontor är där jobben finns så behöver vi dagligen avlastning och hjälp med att få samtalen som ringer in besvarade, både från nya men också från befintliga affärskontakter och kunder. Vårt jobb spenderas ofta ståendes på höga höjder eller på ställningar och stegar. Säkerheten och arbetsmiljön för mina anställda har blivit mycket bättre nu när vi har ett alternativ i att låta Personlig svarsservice ta hand om samtalen istället. 

— Målarfirman