Lär dig hur vår app fungerar



Appen – ett verktyg för dig som kund

Hänvisningarna är till för er så att vi kan hjälpa er och era kunder så professionellt som möjligt:

  • Hänvisningar: Lunch, annat, upptagen, möten, frånvaro eller semester

Ni kan alltid nå våra telefonister via:

  • E-post: telefonist@personligtsvar.se som ni kan finna direkt i appen
  • Telefon: 020-170 71 00, vardagar 07:00-18:00
  • Ni kan även följa oss via Facebook eller Twitter

Välkommen till en ny värld fylld av möjligheter!
Hänvisningarna är till för er så att vi kan hjälpa er och era kunder så professionellt som möjligt.

 


Frågor och svar

Hur hittar jag appen? Appen finns att ladda hem gratis i App Store eller på Google Play.

Hur får jag mitt anknytningsnummer och lösenord? Detta kommer att skickas separat till er via e-post.

Hur gör jag för att byta lösenord till ett eget? Svar: Loggar in på: http://vision8020.gcm.se/login.whtml?lang=SV sen ändrar du lösenordet under menyn Inställningar.

Hur gör jag om jag vill lämna mer information om min frånvaro, t.ex. hänvisning till annan kollega? Maila till Personlig svarsservice via appen eller på telefonist@personligtsvar.se

Kan jag ringa en kollega genom appen? Ja, förutsatt att din kollega har uppgett sitt mobilnummer till oss! Tryck på gröna symbolen i övre, högra hörnet. Då får du upp din kontaktlista till dina kollegor i samma organisation. Tryck på telefonluren bredvid namnet på den person du önskar ringa.


Våra inringande kunder upplever vår verksamhet som större och proffsigare, trots att det enbart är jag på företaget. Stort tack till Personlig svarsservice som har full koll på mig och min verksamhet trots att det inte ringer så mycket hos oss.
— Trogen kund sedan 2004

Verktyg



Driftinformation

Inga rapporterade störningar