"Då vårt kontor är där jobben finns så behöver vi dagligen avlastning och hjälp med att få samtalen som ringer in besvarade, både från nya men också från befintliga affärskontakter och kunder. Vårt jobb spenderas ofta ståendes på höga höjder eller på ställningar och stegar. Säkerheten och arbetsmiljön för mina anställda har blivit mycket bättre nu när vi har ett alternativ i att låta Personlig svarsservice ta hand om samtalen istället."

— Målarfirman


När vi har högtryck i salongen kan vi ändå ta hand om våra kunder på bästa sätt och vi behöver inte längre stressa fram till telefonen när vi t.ex. står med plasthandskar på oss för att färga en kunds hår. Personlig svarsservice har ett oerhört engagemang i att hjälpa oss och våra kunder.

Frisörsalongen


Bilverkstaden med 40 anställda. Personlig svarsservice är vår bästa investering. Kundernas samtal blir alltid besvarade och vi kan ringa till kunderna med informationen som dom efterfrågade direkt.

— Bilverkstaden


Vi är så många begravningsentreprenörer ute i landet, missar man ett samtal då ringer kunden någon annan. Nu kan jag sitta på mötet med kunden utan att känna stress över att ingen besvarar mina samtal. Kunden jag sitter med känner av hur viktiga de är för mig, hur mycket jag vill hjälpa deras anhörig att få ett fint avslut på sin sista resa och göra den minnesvärd! Personlig svarsservice är viktigt för både mig, mina kunder och sorgen de upplever..

— Begravningsentreprenören


"Jag som receptionist känner mig väldigt trygg när det ringer många samtidiga samtal och jag blir avlastad av Personlig svarsservice. Behöver jag lämna min plats, jo då knäpper jag bara på Personlig svarsservice som då tar samtliga samtal och förstärker vår service med ett professionellt bemötande mot både kunder och personal. Då kan jag fokusera på det som är absolut akut just då. Vi kan äntligen pusta ut och veta att vi aldrig tappar några samtal!"

— Reklambyrån


Jag är en egen företagare som fick ett samtal som förändrade allt för mig! Det var en säljare från Personlig svarsservice som ringde och ville hjälpa mig att utöka min verksamhet utan att behöva rekrytera. Nu när jag sitter i rätten eller är upptagen i ett möte med en klient, så besvarar Personlig svarsservice samtalet och får det att låta som de kommit till min receptionist/assistent. I själva verket har de kommit till mina receptionister/assistenter på Personlig svarsservice. Där bemöts min klient proffsigt och väldigt hövligt, sen får jag det på mailen och kan ringa min klient så fort jag har en öppen lucka! Personlig svarsservice har hjälpt mig att öka min lönsamhet och min tillgänglighet mot mina affärsrelationer för en oerhört liten kostnad!

— Advokatbyrån


Vi kan med gott samvete visa objektet utan att tappa potentiella kunder/intag som ringer in. Kunden tas om hand av Personlig svarsservice som då tar ett meddelande från kunden som vi får både i inkorgen på mailen och via sms på mobilen! Minskar stressfaktorn för alla oss på mäklarkontoret och för kollegorna ute på fältet.

— Mäklaren


Våra inringande kunder upplever vår verksamhet som större och proffsigare, trots att det enbart är jag på företaget. Stort tack till Personlig svarsservice som har full koll på mig och min verksamhet trots att det inte ringer så mycket hos oss.

— Trogen kund sen 2004