Callcenter – Personlig svarsservice

Personlig svarsservice är ett serviceinriktat och modernt callcenter.
Vårt callcenter hjälper dig och ert företag att vara mer tillgängliga ut mot era kunder. När ni inte har möjlighet att ta emot inkommande samtal tar vårt callcenter hand om dessa och behandlar samtalen utifrån era hänvisingar. Detta resulterar i att era befintliga kunder alltid upplever en hög tillgänglighet och servicenivå från er sida, sist men inte minst försäkrar ni att ni inte missar några inkommande affärer pga att ingen svarar i telefonen.

Personlig svarsservice lägger stor vikt vid våra telefonisters hälsa och utbildning.


Callcenter med personlig telefonpassning

Vårt callcenter tillhandahåller alltid en personlig telefonist som ansvarar för att ta hand om er på bästa sätt när det ringer.

Våra telefonister är alltid pålästa och väl förberedda på vilken information som ska kommuniceras för just er eller ert företag. På Personlig svarsservice callcenter är alla telefonister certifierade och utbildade inom Personlig svarsservice modell för service och telefonihantering. 

Kontakta oss gärna för en närmare presentation eller läs mer om våra tjänster:

Namn *
Namn

Våra tjänster

Telefonpassning och bemannad webbchatt för företag Läs mer om våra tjänster här:




Kontakta oss direkt:
020 – 170 71 00


Kundutlåtande

Då vårt kontor är där jobben finns så behöver vi dagligen avlastning och hjälp med att få samtalen som ringer in besvarade, både från nya men också från befintliga affärskontakter och kunder. Vårt jobb spenderas ofta ståendes på höga höjder eller på ställningar och stegar. Säkerheten och arbetsmiljön för mina anställda har blivit mycket bättre nu när vi har ett alternativ i att låta Personlig svarsservice ta hand om samtalen istället. 

— Målarfirman